loading...
.:: عقده هاتو خالی کن::.
Masoud بازدید : 10 شنبه 04 خرداد 1392 نظرات (0)

نکته :

برای راحتی جستجو میان پیام های ارسالی ، کلید F3 را فشار دهید

و متن مورد نظر خودتون رو در کادر ظاهر شده وارد کنید .

 پیامک های غیر اخلاقی و خلاف عرف اجتماعی درج نخواهد شد .

اس ام اس های قومیتی و توهین آمیز درج نخواهند شد .

پیامک هاتون رو به زبان فارسی و املای صحیح ارسال کنید .

در صورت تمایل نام خودتون رو در آخر هر اس ام اس درج کنید .

 در بخش اس ام اس های ارسالی ، امکان وجود اس ام اس تکراری هست .

 برای خواندن جدیدترین ها ، میتوانید از ستون سمت راست سایت

 بر روی موضوع اس ام اس دلخواه خود کلیک کنید .

 اس ام اس های خودتون رو به شماره ۰۹۳۶۰۰۴۸۳۲۸ ارسال کنید .

 با تشکر فراوان از شما (علیرضا راد)

 

ادامه مطلب …

 

عضویت در گروه بزرگ راد اس ام اس - RadsMs Group

اس ام اس تبریک روز پدر جوک روز مرد

  • 1,321 بازدید
  • تاریخ:
  • ۱۲۶ نظر

اس ام اس تبریک روز پدر جوک روز مرد

http://www.RadsMs.com

 اس ام اس روز مرد و روز پدر

حرف  ” مــــــــــــــــرد ” اومد وسط

گفتیم یادت کنیم … !

روزت مبارک

.

.

.

ای پدر ای بهترین آهنگ زیبای غزل

ای پدر ای سرزمین پای و عشق زحل

ای پدر ای مهربان سر افراز زندگی

نام جاوید تو ماند بر زمین و زندگی

پدرعزیزم روزت مبارک

.

.

.

پدر جان ، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم

و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم

که فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم

پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم  . . .

.

.

.

روز مرد , روز سبیل , روز اشرف مخلوفات بر همه سبیل داران

و همینطور بر جامعه ذلیل نساء مبارک باد.

باشد که بیش از پیش شاهد آقایی و سروری مردان باشیم !

.

.

.

همسر عزیزم

نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را

نمی دانم که حس کردی سکوتم را

ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم

وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم

عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود

روز مرد مبارک

.

.

.

پدرم تو معبد نوازشات

سجده های شکرمو جا میارم

غربت نگاه بارون زده امو

به طلوع دستای تو میسپارم

پدرعزیزم روزت مبارک

.

.

.

همسر مهربانم با وجود تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست

این را به آسمان بگو. تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی . . .

روزت مبارک باد

.

.

.

چون سایه ی رب بر سر ما سایه پدر بود

برسایه ی رب در صحف همسایه پدر بود

ایزد چو بفرمود که او رب صغیر است

در دفتر عشق آیه و سرمایه پدر بود

پدرم روزت مبارک

.

.

.

همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است.

تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی

عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم،

بیش از آنچه تصور کنی. روزت مبارک

.

.

.

صدها شاخه گل مریم تقدیم شما باشد که برای من در جهان بهترین هستید.

روز پدر مبارک

.

.

.

نقش پدر در دلهاست و دیگری جای او را نمی گیرد،

آن که دلها به عشق او زنده است، در دل عاشقان نمی میرد.

پدر عزیزم روزت مبارک

.

.

.

به یمن لطف تو بختم بلند خواهد شد

سرم به خاک رهت ارجمند خواهد شد

لبی که زمزمه درد می کند شب و روز

به یمن روی تو پر نوشخند خواهد شد

پدرم روزت مبارک

.

.

.

مهربان ترین بابای دنیا

صادقانه دوستت داریم و هزاران شاخه گل شقایق تقدیمت می کنیم.

.

.

.

همسر خوبم به ذهنم سپرده ام که غیر از تو به کسی فکر نکنم،

به چشمانم یاد داده ام که جز تو نبیند

و در روز پدر هدیه ام برای تو قلبی است که تا ابد می تپد.

.

.

برچسب ها نکته : برای راحتی جستجو میان پیام های ارسالی ، کلید F3 را فشار دهید و متن مورد نظر خودتون رو در کادر ظاهر شده وارد کنید . پیامک های غیر اخلاقی و خلاف عرف اجتماعی درج نخواهد شد . اس ام اس های قومیتی و توهین آمیز درج نخواهند شد . پیامک هاتون رو به زبان فارسی و املای صحیح ارسال کنید . در صورت تمایل نام خودتون رو در آخر هر اس ام اس درج کنید . در بخش اس ام اس های ارسالی ، امکان وجود اس ام اس تکراری هست . برای خواندن جدیدترین ها ، میتوانید از ستون سمت راست سایت بر روی موضوع اس ام اس دلخواه خود کلیک کنید . اس ام اس های خودتون رو به شماره ۰۹۳۶۰۰۴۸۳۲۸ ارسال کنید . با تشکر فراوان از شما (علیرضا راد) ادامه مطلب … radsms sms sms jok 92 ارسال اس ام اس ارسال اس ام اس به سایت ارسال پیامک اس ام اس اس ام اس 92 اس ام اس باحال اس ام اس جالب اس ام اس جدید اس ام اس خنده دار اس ام اس درهم اس ام اس دلتنگی اس ام اس عاشقانه اس ام اس فلسفی اس ام اس های ارسالی اس ام اس های ارسالی دوستان (سری 93) اس ام اس های خنده دار جدید اس ام اس های گوناگون اس ام اس گلچین شده بهترین اس ام اس ها جدیدترین اس ام اس جدیدترین اس ام اسهای 92 جوک جوک جدید جوک حدید جوک خنده دار جوک و اس ام اس 92 جوک و اس ام اس جدید جوک کوتاه جک 92 راد اس ام اس مرکز اس ام اس پیامک پیامک 92 پیامک ارسالی اس ام اس های ارسالی دوستان عضویت در گروه بزرگ راد اس ام اس - RadsMs Group اس ام اس تبریک روز پدر جوک روز مرد 1 , 321 بازدید تاریخ: خرداد ۲ , ۱۳۹۲ ۱۲۶ نظر اس ام اس تبریک روز پدر جوک روز مرد http://www.RadsMs.com اس ام اس روز مرد و روز پدر حرف ” مــــــــــــــــرد ” اومد وسط گفتیم یادت کنیم … ! روزت مبارک . . . ای پدر ای بهترین آهنگ زیبای غزل ای پدر ای سرزمین پای و عشق زحل ای پدر ای مهربان سر افراز زندگی نام جاوید تو ماند بر زمین و زندگی پدرعزیزم روزت مبارک . . . پدر جان ، با یک دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاک می گذارم و خداوند را شکر می کنم که فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم . . . . . . روز مرد , روز سبیل , روز اشرف مخلوفات بر همه سبیل داران و همینطور بر جامعه ذلیل نساء مبارک باد. باشد که بیش از پیش شاهد آقایی و سروری مردان باشیم ! . . . همسر عزیزم نمی دانم که دانستی دلیل گریه هایم را نمی دانم که حس کردی سکوتم را ولی دانم که می دانی من عاشق بودم و هستم وجود ساده ات بوده که من اینگونه دل بستم عزیزم همیشه عشق من هستی و خواهی بود روز مرد مبارک . . . پدرم تو معبد نوازشات سجده های شکرمو جا میارم غربت نگاه بارون زده امو به طلوع دستای تو میسپارم پ ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 34
  • بازدید کلی : 555